Super Stars Most | badmintonový klub |
Načítání ...
> Aktuality > Články > 2007-2008

Pavlína Pokorná o turnajích v Dánsku a Belgii

Copenhagen/Brussel - Začátkem září se mi naskytla neobvyklá příležitost, zúčastnit se společně s Petrem Koukalem, reprezentantem České republiky, turnajů v Dánsku a v Belgii. V dopoledních hodinách, první zářijové neděle, jsme se letecky dopravili do Kodaně, kde na nás čekal transfer. Poté jsme se ubytovali u hráčky z Litvy v malém městečku Herlev. Následovalo moje vlastní prozkoumání okolí a večerní trénink ligových hráčů, který jsem bohužel nemohla vidět, poněvadž jsem dospávala z dlouhé cesty. Další den jsem opět absolvovala prohlídku okolí a to až do večera, kdy jsme se přemístili do haly v městečku vzdáleném 30 minut jízdy autem.Hala nebyla nějak zvláště velká, ale panovala zde úžasná atmosféra typická pro dánskou ligu.Celé tři hodiny jsem pozorovala překrásné zápasy, dlouhé výměny a do uší mi zněl neustálý řev jásajícího publika. Zpět na místo, kde jsme byli ubytováni jsme dorazili až v pozdních nočních hodinách. Třetí den, jsem se rozhodla, že musím vzít Petra do centra Kodaně a taky se mi to podařilo. Ovšem jediné co jsme navštívili byly samé obchody a restaurace. Do Herlevu jsme se vrátili kolem třetí hodiny odpoledne.  Petr si chtěl ještě před posledním tréninkem odpočinout a prospat se. Kolem půl osmé, jsme dorazili do místní haly, která byla neustále přístupná všem nadšencům badmintonu. Trénink probíhal pod vedením čínského trenéra, který denně trénuje s mistrem Dánska a medailistou z mnoha světových soutěží, Peterem Gade. Na tréninku jsem pochytila spoustu zvláštních metod, jak vlastně Dánové trénují a dokáží se u toho i velmi dobře pobavit. Po příjezdu přišel na řadu už jen spánek, protože jsme další den museli velmi brzy vstávat, abychom včas stihli letadlo do Belgie. Po příletu do Belgie, na nás opět čekal odvoz, který nás dopravil do haly v Antwerpách, kde se hrálo Mezinárodní Mistrovství Belgie.Turnaj mě opravdu uchvátil, akorát mě mrzí, že jsem zde nemohla pobýt až na samotné finále. Petr totiž vypadl hned v 1. kole (stejně jako celá naše česká reprezentace). Nejdříve byla sehrána kvalifikace mixů a poté následovaly dvouhry. Já osobně jsem se nejvíce těšila na dvouhry žen. Musím se přiznat, že dvouhry můžu jsem v hale prospala, protože jsem byla unavená po dlouhé a velmi náročné cestě. V hale jsme pobyli až do desíti do večera, pak jsme se jeli ubytovat do místního penzionu. Ubytováni jsme zde byli s ostatními, velmi sympatickými hráči. Druhý den už probíhal turnaj hraný normálně v klasickém pavouku. Zápasy byly zajímavé a na koukání velmi příjemné. Setkala jsem se tu s nejlepšími hráči. Například s Číňanem Yunyong Wu, který byl nejobávanějším hráčem nebo také s mistryní Evropy do 19 let Janet Koehler. Bohužel jsme z Belgie odjeli hned druhý den a moc jsem nestihla se porozhlédnout a prozkoumat okolí. Dále už následovala jen krátká procházka kolem Atomia v Bruselu a odjezd domů.

autor článku: Pavlína Pokorná

Pro www.superstars-most.net připravila firma  © BrusTech technologies 2005 jako sponzor klubu.

Badmintonové kurty | Aktuality | Mostecká amatérská liga | Firemní badmintonová liga | Super Stars Camp 2017 | Super Stars Podbořany | Žebříčky | Badmintonová Olympiáda | Video | Trenérský tým | Badmintonové vybavení | Kontakty | Mapa stránek | Vyhledávání

Powerball, Alkohol testerFormule shop, Ferrari, McLaren, F1, předměty, obchod Alkohol tester Ložní povlečení Dárky z vesmíru, Antquarium, Plantarium, Beachworld, h-racer masážní křesla, masáž, relax, levnéBrusivo, Elastická brusiva, Brusné houby, Flexopol Hodinky pánské dámské Silikonové hodinky na sport Dárky pro muže E cigareta, elektronická cigareta